

Hej Somna.Detta är fortsättningen. Du vet, den där berättelsen om Vim och Vindel som började som ett romantiskt infall i Gamla stan och sen växte till ett helt epos med fäktning, kastanjer, kastanjekyssar och en baron som luktar vinbål. Det är alltså del två. Och ja, jag kanske gick lite... all…