
En svensk tiger – tyvärr inte. Diggiloo, diggilej, digikänslor är vår grej och äntligen 70!
Från Spanarna
Publicerad 2019-01-25
Annika Sundberg: En svensk tiger - tyvärr inte. Calle Norlén: Diggi-loo, diggi-lej, digi-känslor är vår grej. Helena von Zweigbergk: Äntligen 70! Spanarna i P1 med programledare Ingvar Storm. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app. Spanarna är ett program där tre skarpsynta personligheter…







