

Vad var det där? En skugga som passerar i ögonvrån. Ett mörker som dröjer sig kvar i hörnet av rummet. Oftast är det bara våra ögon som spelar oss ett spratt men ibland är det du ser något mycket värre. En påhälsning från något från andra sidan. För har du lekt någon av dessa lekar så kommer ögonen…