

Lite till. Om du bara vrider axeln något och lägger armen ovanför huvudet så går det. Med hjälp av benen puttar du på och det lossnar. Du kan ta dig framåt i det kolsvarta mörkret djupt inne i grottan. Hela du är jordig och luften är full av damm. Det är kolsvart här nere men det stör dig inte.…