
För första gången någonsin var vi rädda. Kanske inte så otippat. Vi spelade trots allt in i en hemsökt byggnad…KontaktFacebook: SpöktimmenInstagram: @spoktimmenSnapchat: spoktimmenMail: spoktimmenpodcast@gmail.comMusik"Requiem Demo (Horror)" av ianchenmusic"Nikol S. & Symphonic band - The…
