

Äntligen tisdag. Äntligen Studio Allsvenskan.Vi går igenom matchen i Göteborg och Birro fattar fortfarande inte att han hela tiden tror att det blåvita monstret ska vakna och börja vinna matcher?Vad fan krävs egentligen? Är det dags att bjuda in hundra psykologer? Kan det vara läge att ringa…