

Det är fredag i kvarteret och vi river igång avsnittet med lite ACDC dagen i ära.Tim vikarierar för Birro och gör det på ett fantastiskt sätt – genom att orkestrerar fem stycken "lekar" där Hugo tävlar mot Henke.Hur går det? Tycker ni också att det är roligt att spela med oss?Därefter går vi vidare…