

Denna måndag riktar vi om fokus, från Allsvenskan till landslaget.Det är Snäcke och Tim som diskuterar och snackar ner matchen som spelades i måndag.Borde vi nyansera vår bild av landslagets prestationer mer?Att det är dåligt är alla överens om, men vad kan Sverige förändra?Sedan tar vi oss in på…