

Ibland har man roligt på jobbet!Och roligt hade vi. Herregud vilken JÄVLA show det blev.Vad FAN hände egentligen när polisen och vakter rusade in på planen när Backe tappade under sin tid i Norge och helt enkelt ställde sig på straffpunkten och VÄGRADE flytta på sig när motståndarna hade tilldömts…