

Idag handlar det så klart väldigt mycket om det laddade derbyt i Göteborg.Var det den stora blåvita drakens återkomst vi fick se?Och varför ska det ta ett halvt sekel utan information innan matchen kan återupptas efter (en för övrigt fantastiskt) bränning?Vi konstaterar också att den sista spiken…