
Hoppas ni har saknat oss lika mycket som vi saknat er!!!! Eftersom vi hunnit med mycket så är det bäst att lock in för nu kör vi!!! Grammis upptagg, klänningar och fix. Dejter som förstör stämningen, pratar om sina ex osv. Kinnaman snyggare då eller nu. Vad man är beredd på att göra för att få…







