
Francine är gift med Mickey som är ett jävla svin, och jag ska inte spoila det, men sjukt slutar det på ett sätt som inte gör en vanvettig av orättvisa??? Eller??tw: våld i näraVarje torsdag släpper vi ett Premiumavsnitt på Supercast! – klicka här för att prenumerera.Besök www.vadblirdetformord.se…







