

Västgötapodden bjuder in till julstök och Andreas drabbas av akut dåligt samvete över hur Torsten Flinck kanske ska fira jul – ensam med sin gran och ett julkort från Kronofogden. Dahl delar med sig av händelserna kring sin pöjks dop, där Peter var så försenad att han nästan fick medverka via Teams…