
Den värsta perioden med covid är nu över och de som jobbat i frontlinjen kan pusta ut. Men för sjuksköterskan Anna-Stina kommer spåren sitta kvar länge. Det är som att bli utslängd på motorvägen." Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app. Av: Maud Fellbom.Producent: Gustav Asplund.Slutmix:…







