
Veckans avsnitt är verkligen allt mellan himmel och jord. Kan de som är med i Melodifestivalen ens sjunga… eller kan de bara uppträda? Blev Ida lurad in i att skaffa barn? Vill Alexandra ens ha barn i framtiden? Ångrar man att man skaffar barn eller vem man skaffade barn med? Saknar man sitt gamla…





