
Vi är på vift på Mallorca och tar vara på livets trevligheter. Vi hyllar trevliga chaufförer, som gör det lilla extra. En soffa är full av svek och varför finns det Banan-kort på Ikea. Visst är det härligt med klädkodex till festen? Och tänk om alla Wahlgrens Värld avsnitt egentligen följer ett…





