
Det startede så godt.. Men endte med at tage mig over en måned at lave næsten ingenting. Jeg overvejer at tage orlorg :-)Vi snakker demo på "verden på hovedet" og besvarer spørgsmål om at stjæle comedy. Ellers ikke så meget. God fornøjelse

Det startede så godt.. Men endte med at tage mig over en måned at lave næsten ingenting. Jeg overvejer at tage orlorg :-)Vi snakker demo på "verden på hovedet" og besvarer spørgsmål om at stjæle comedy. Ellers ikke så meget. God fornøjelse

Morten Wichmann, Podads