
Løjerne fortsætter i denne uge i Borgernes Parti, hvor de er blevet endnu et medlem fattigere. Emilie Schytte har forladt partiet, og man kan godt forstå, at Lars Boje ærgrer sig over det exit, når man hører hendes talegaver. Her på Radio IIII er det gået helt galt efter Ditte Okman og Mikkel Lind…







