
Alene i Vildmarken: Bente, Charlotte og Kristian Jersing: "DET KUNNE GODT HAVE VÆRET VILDERE!!"
Udgivet 6.6.2025
Det kan godt blive vildere! Det mener Bente og Kristian hvis man sammenligner med det amerikanske "Alone." I ugens episode lærer vi de 3 vildmarks-mennesker endnu bedre at kende. For hvad ser vi ikke på tv? Hvorfor bruger de et bilbatteri til at lade kameraer op? Snakker de med sig selv? Hvorfor…







