
Det slår mig, her mens jeg uploader, at det jo er 1. april afsnittet udkommer. Så derfor har jeg lige givet den lidt gas i navnet på episoden. Problemet er så lidt, at vi slet ikke snakker om det i afsnittet. Så det bliver sgu lidt fesent det hele. God dag.







