
Jeg er skuffet over Lisa Marie efter det her afsnit. Jeg føler ikke, at hun levede op til de lektier, hun havde fået. Og denne tekst er skrevet, mens jeg er lidt irriteret over det, kan jeg mærke. Det er en irritation, jeg kan gå med i flere dage. Det er jeg god til. En frygtelig evne. Så går jeg…







