
Schøt og Rosengren er i stuen. Den ene har lige lavet sit første onemanshow og den anden er midt i sit ottende. Vi snakker om at være forfatter, at være en zebra, at have diarré på en skitur, og hvorfor Schøt ikke gider være politiker. Og så jammer vi på materiale om babysvømning, at have fået nok…







