
Me tultiin lomalta takas! Ihanaa olla taas täällä!Puhuuko Pinja liikaa vai puhuuko Iyad liian vähän? Kahelit keskustelevat pälpättämisestä eli ”yappaamisesta.” Pinja kertoo myös kamalan tilanteen mitä tapahtui apteekissa.Ainutlaatuisen viihdyttävä podcast.Kaksi nuorta aikuista, jotka yrittävät…





