
Elbilsbolaget Polestar har en tuff period i bagaget. Det handlar bland annat om miljardförluster som resulterat i flera personalneddragningar, den senaste på 350 personer och en försenad årsredovisning, som nu lämnats in. Jämfört med när bolaget börsnoterades har också värdet på bolaget rasat.…
