
Återköp är som fredagsvin - trevligt i rätt mängd
Från Kort & Lång – analyspodden från Di
Publicerad 2026-04-24
Såväl i USA som i Sverige väntar aktieåterköpen öka, och det är bra - i rätt mängd, anser Ulf Petersson. Electrolux hade mått bättre utan dem, vilket veckans besked om emissionen vittnar om, anser han. I den digra rapportfloden väljer han, liksom Robert Andersson och Anna Ekelund, ut kanoner och…
