
”Då sitter man i skiten om man inte är på tårna”
Från Kort & Lång – analyspodden från Di
Publicerad 2024-12-20
Det börjat bli tajt för tomterally när börsen fortsätter att deppa. Vi pratar om SBB som lyckats gå mot en trist ström tack vare en obligationsmanöver, om SSAB där chefskarusellen snurrar på och om Viaplay där en våt säljfilt snart lyfter från en sargad aktie. Dessutom en känga åt IR-chefer som…
