
”Det ena slutar i tårar det andra i sämre än index”
Från Kort & Lång – analyspodden från Di
Publicerad 2025-01-24
Äntligen ny rekordnivå på Stockholmsbörsen – i alla fall för OMXS30. Vi snackar om veckans tunga rapporter, och varför kursrörelserna blivit så stora. Mikael Olsson har svårt att gå igång på Swedbank men tycker att alla borde äga storbanker. Essitys avgående vd Magnus Groth får godkänt ävensom han…
