
Veckan som nu går mot sitt slut blir en av de sämre sedan sommaren, med index på minus varje dag. Men Di:s börsexpert Magnus Dagel är inte oroad.”Det känns som en rekyl efter en stark uppgång och underliggande känns det ganska starkt inför avslutningen på året”, säger han i Analyspodden.För…
