
Börsen inleder veckan starkt, uppmuntrad av ett eventuellt kärnkraftsavtal mellan USA och Iran och starka vinstutsikter som gett upphov till ett nytt modeord på marknaden: FEMO. Panelen diskuterar Ericsson som lämnar Kista, vd-karusellen i flera bolag och varför centralbankerna kanske inte kan…
