
I veckans avsnitt av Kort & Lång diskuterar Anna, Agneta och Johan en stark inledning på maj månad för börsen och frågar sig om det gamla talesättet "Sell in May and go away" fortfarande gäller.De analyserar även en intensiv rapportsäsong som överlag varit stark, hur bolag som Ericsson nu…
